The Ultimate Guide To ماگ فانتزی

Wiki Article

حالا بیاین ویژگی های تراول ماگ پاستیلی و فانتزی کافی کاپ رو با هم مرور کنیم.

نکته دیگری که شما هنگام خرید تراول ماگ باید به آن دقت داشته باشید، جنس محفظه داخلی محصول می‌باشد، مخزن داخلی این محصولات با دو ماده اولیه شیشه و استیل ساخته می‌شوند، مخزن ‌های شیشه‌ای با شست ‌و شو به‌ آسانی تمیز می‌شوند و بوی مایعات را برای مدت طولانی نگه نمی‌دارند، این مخزن ‌ها می‌توانند برای مدت طولانی مایع شما را گرم نگه دارند و معمولاً باعث می‌شوند تا وزن کلی محصول سبک‌تر شود.

به صورت اینترنتی میتوانید ماگ مورد نظر خود را خرید کنید و درب منزل دریافت کنید . 

فرقی نمی‌کند که شما قرار است در سفر دونفره با همسرتان از این محصول بهره ببرید، یا به ‌دنبال یک گزینه مناسب برای کوهنوردی تک‌نفره خودتان هستید؛ این محصولات علی‌الخصوص برای ما ایرانی ‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند، پس بهتر است که برای خرید این محصول به سراغ بهترین گزینه و مورد اعتمادترین فروشنده برویم.

مدل ماکسی پوشیده؛ بهترین و شیک ترین مدل ها را اینجا ببینید

این نوع از ماگ‌ها مانند نوعی فلاسک کوچک قابل‌حمل در خیابان، ماشین و محل کار هستند که در لحظه، نوشیدنی شما را گرم نگه می‌دارند.

ماگ همزن دار، داخلش یه موتور کوچولو داره. اگه نیاز به هم زدن نوشیدنی‌تون داره کافیه دکمه ماگ رو بزنین تا خودش خودکار شروع به هم زدن کنه.

با این ماگ‌ها از نوشیدن لذت ببرید

ظرفیت و اندازه ماگ نیز ملاکی مهم برای انتخاب ماگ مناسب می باشد. آیا نیاز به ماگی با ظرفیت بزرگ دارید یا ماگ های کوچکتر برای شما کافیست؟ بسته به نیاز شما می توانید از ماگ های با ظرفیت های مختلف استفاده کنید.

از این لیوان ها برای تزئین نیز استفاده میشود. این لیوان های کاربرد های زیادی دارد اما بیشتر کاربرد انها برای نوشیدنی های گرم در طول روز است .

یکی از اولین ملاحظات اندازه است. ماگ قهوه استاندارد می‌تواند حدود ۸ تا ۱۲ اونس مایع را در خود جای دهد. ماگ‌های بزرگ ممکن است ۲۴ تا ۳۶ اونس را نگه دارند.

همونطور که از اسمش پیداست برای ریختن قهوه، کاپوچینو، موکا، ماکیاتو و… کاربرد داره. ماگ قهوه اندازه کمتری نسبت به ماگ سرامیکی داره و تنوع زیادی هم توشون هست.

ماگ سرامیکی هم تنوع خیلی زیادی داره. تقریباً میشه گفت اکثر مدل‌ها جزء دسته ماگ‌های سرامیکی هستند.

مدل شومیز طرح دار مجلسی سلام به همه‌ی خوش‌استایل‌ها! امروز می‌خوایم در مورد مدل شومیز طرح دار مجلسی صحبت کنیم. مخصوصاً شومیزهای ??????? ????? حریر …

Report this wiki page